2016年10月28日 星期五

MPC-BE介紹及操作教學


mpc-be全名media player classic black edition,如果有試過唔同既播放器應該一睇到呢個名,就會覺得咁似曾相識,咁似mpc-hc既,其實佢地唔止似,佢地直頭可以叫做同一個阿媽生。因為mpc-be既出現係mpc-hc中因為分歧,所以一班mpc-be成員離開左mpc-hc既製作,自立新門戶一改介面由白變黑,不過簡單既操作同精簡既設定,呢兩個優點都有傳承到 。

閱讀更多 »

標籤: ,

2016年10月19日 星期三

smplayer簡單易用GUI介面的播放器

smplayer係Linux系統中基於mplayer開發的播放器,加上更易使用的GUI介面,讓不熟悉command line操作的用家容易上手。現今smplayer已經發展到windows同linux平台。亦支援20多種語言。所以係mpv player、VLC media player以外的好選擇

閱讀更多 »

標籤:

2016年10月17日 星期一

提高mpv player畫質教學

之前既文章講到mpv player係多平台中一個高畫質既播放器,但預設既設定未能發揮最佳效果,所以下面既教學有唔同mpv.conf既指令,讓唔同性能既電腦都有合適既設定。
閱讀更多 »

標籤:

2016年10月14日 星期五

mpv player極簡潔的多平台播放器 - 是linux和OSX中高質素播放器

MPV係Linux系統發展起來建基於mplayer既播放器,近乎無任何元件既極簡潔介面成為佢既特色之一,另外支援OpenGL既高質素影像輸出,令MPV成為Linux同OSX(mac os)中一個代表高畫質既播放器。


閱讀更多 »

標籤:

2016年10月6日 星期四

少量調整從而提高Kodi畫質

Kodi 官方電腦版本內置的播放器需要係多個平台(OSX、Linux、Windows)都能使用,所以當中對影像既運算和處理比較簡單,但亦可以通過某些設定上既調整而改善到畫質。

閱讀更多 »

標籤:

2016年10月4日 星期二

將你部電話或電腦變成kodi遙控

可以用你部電話或者電腦黎做遙控 kodi自己係android同IOS都有出官方既遙控app 係各自既app store下載個app落黎 再係Kodi度再開返某啲功能就用得
 
閱讀更多 »

標籤:

在potplayer體驗192kHz Hi-Res音質

192kHz Hi-Res成為近年追求音質的新標準,好多公司都提供192kHz的WAV付費下載,但舊歌未必會重製,而且影片中付帶Hi-Res的音訊亦暫時未出現。但可以調校potplayer音訊的設定以體驗Hi-Res既音質,雖然不可以和原生192kHz的音訊相題並論,但作為體驗係值得一試。
閱讀更多 »

標籤:

2016年10月3日 星期一

Potplayer簡單改善畫質方法

Potplayer應該係現今windows最盛行第三方播放器,佢繼承左kmplayer種種優點,支援眾多檔案格式、支援外置濾鏡......等。亦支援madVR渲染器以獲得極高畫質,但madVR係操作同設定上非常複雜;今次用lav-filter同內部既設定簡單咁改善畫質,雖然及唔上madVR既質素,但可以得到更接近影片應有既畫質。
閱讀更多 »

標籤:

2016年10月1日 星期六

ffdshow audio processor提高播放器音質

ffdshow audio processor係ffdshow其中一部件,主要將解碼音訊數據同時可以加入後處理,最常見係配合resampler將音訊重新取樣成更高頻率,例如將44100Hz頻率轉換成96000Hz的頻率。

閱讀更多 »

標籤: