2016年5月7日 星期六

bluesky frame rate converter - 60fps流暢睇片攻略二

呢個教學主要俾有AMD display或intel haswell以後cpu既用家 但係Nvidia既用家都唔洗心灰 下面條link重有另一個方法係主要用CPU都做到同樣效果。
首先要俾你試下60fps係點樣先,片中左邊係24fps、右邊係60fps(記住youtube要較返60fps黎睇) (如果試過就可以飛左呢part)


講下fps係一個咩既概念,fps全名frame per second,即係每秒畫面更新率代表一秒呈現左幾多唔同但連續既畫面令你覺得影片中的物件或人物做出一個完整既動作,下圖就展示左越高fps就越多影格呈現出更連貫既動作。


60fps打機就好多人聽過,但係我哋平時睇既片普遍係24fps(最近既哈比人係用48fps黎拍)
24fps既片足夠令我哋睇到一個正常既動作,但當背景平移得較快或者入面角色動作較大就會見到斷斷續續既畫面令我哋覺得唔自然。
而我哋用開既螢幕既更新頻率(refresh rate)通常可以去到60hz即係1秒最多出到60個畫面,
但係播24fps既片由於fps少過螢幕既更新率,所以會將同一個影格重複出現幾次去填補影片fps與螢幕更新率既差距中產生既空缺(就好似下面再下面張圖左邊既情況)


所以我哋可以用軟件運算出新畫面加入原本影片中每個影格之間令到影片入面既動作睇上黎更加順暢(就好似下圖右邊既情況)

今次介紹既係Bluesky frame rate convertor(以下就簡稱Blueskyfrc)。
bluesky作者個網頁(淨係得日文)http://bluesky23.blog.shinobi.jp/
Blueskyfrc係建基於AMD fluid motion衍生的DirectShow濾鏡(filter),但AMD fluid motion必須使用PowerDVD的播放器才能使用,但製作者bluesky就突破這個限制,令支援外置濾鏡的播放器如MPC-HC/BE同potplayer呢類播放器都用得到。

如果對比SVP佢主要依賴GPU既運算,所以對硬件性能既要求比較低因為我用千幾蚊既cpu播唔到1080p,但係用千幾蚊既顯示卡就播到1080p重有突。
不過對硬件既型號就有啲要求,所以暫時淨係支援A記既顯示卡同Intel既內置顯示卡。

A卡就要GCN1.0既型號以上先support 即係至少要77X0/R7 240以上既卡先支援(我用緊 R9-280X即係7970)。

APU就同顯示卡既要求一樣 但係APU對內置顯示卡既命名就好混亂 所以有啲型號我都唔肯定,
Kaveri系列(A10-7850嗰堆)既apu就肯定得因為AMD宣傳fluid motion都係用佢。
kabini系列(athlon5350之類)有人試過都得因為佢內置顯示卡都係GCN1.1,但佢係檯機cpu黎講都算係慳電同平價嗰類,所以內置顯示卡廢啲有人試播1080p淨係去到40fps。
Notebook系列既apu carrizo(最新既fx8800p)/beema(A8-6410)/mullins(E2-6110)呢類notebook既apu既內置顯示卡都係GCN1.1理論上都支援,但係我冇見過有人試同埋好多討論都係日文我睇唔明所以如果你身邊有apu既notebook就試下。

其實講咁多只要你顯示卡個架構係GCN1.0或以上就理論上支援,下面條link度搵自己張顯卡個型號係architecture嗰行就睇到你顯示卡係咩架構。

Intel內置顯示卡至少要haswell個級數(hd4X00 *hd4000唔算haswell佢係ivy bridge),作者講過之後既broadwell同skylake理論上支援但係佢未試過(佢寫日文唔知我有冇理解錯)

下載就係呢個page拉到底撳紅色框

裝完就係mpc-hc/be播放器既外置篩選器度揀bluesky frame rate convertor基本上ok,如果無法運行就要嘗試撳左下角既瀏覽(Browse),再揀番你之前安裝blueskyfrc既位置(C:\Program Files\Bluesky Frame Rate Converter),入面有兩舊野用32bit播放器就揀BlueskyFRC32.dll64bit播放器就揀BlueskyFRC64.dll

使用potplayer用家可以全域濾鏡優先權新增Bluesky Frame Rate Converter,再設定優先順序強制使用

如果用A卡既就要去driver另外設定,但係AMD最近大更新左driver介面係設定既位置有唔同,黎緊會講晒兩種driver既設定。

舊啲既Catalyst既driver:
首先去影像再去品質度,開左流動動作(即係fluid motion)效果分低、中、高,重有記住閂左AMD steady video。

新既Crimson driver:
去影像再揀自訂,跟住開左下面個AMD fluid motion video,一樣記住閂左AMD steady video。

然後去開始再set埋個bluesky frame rate converter就搞掂,不過呢個都幾多野要親身試但最主要係AFM mode同performance。
唔同設定會影響GPU既負荷,而設定同GPU負荷既關係我就有寫其他文章講解,可以去下面link睇。
http://ppkkkp.blogspot.hk/search/label/bluesky%20frame%20rate%20converter

首先分左3個mode mode0=auto(新版本改左名),mode1,mode2。

又要講返硬件要求,唔同架構支援唔同mode,但架構方面之前提過所以唔再提。
3個mode係唔同加幀既方法,
auto就係電腦自動揀,mode 1定mode 2就睇你自己喜好。
Mode 1就係加幀既過程會用2個原本影格同3個模擬影格黎完成加幀過程,
即係係新影格中有一個係原本無處理過既影格。

Mode 2就係加幀既過程會用1個原本影格同4個模擬影格黎完成加幀過程,
即係係新影格中全部都係電腦處理過既影格。

揀完mode之後就要set下面performance,兩個功能都可以提高性能降低負荷,
support for DXVA decoder就可以配合解碼器既硬體加速部份,
Zero-Copy Mode就可以改善運算時資料傳遞既效率,降低負荷既效果十分顯著,尤其越高解像度就降低越多既負荷。
如果你播放器既輸出係用EVR就可以兩個都剔,
如果你播放器既輸出係Madvr(一個好屈機既渲染器 有機會再講)就兩個都唔剔,因為會相撞。
播放器既輸出係下圖嗰度校(一般都冇Madvr俾你用 要另外裝),

黎到呢度就set好晒啦 可以播下野試下 想知有冇60fps 播嗰陣撳Ctrl+j 開OSD訊息睇紅框係唔係60fps

最後埋尾都要講吓加幀呢樣野既缺點

係某啲場面既時侯好易會破壞畫面,因為加幀既新影格都係電腦運算出黎係下圖入面隻貓就見到個情況,不過張圖係較慢左時間如果一般睇片嗰陣個影響冇咁明顯
暫時有人覺得SVP既情況會嚴重過Blueskyfrc,但係未來既情況就唔知因為兩款軟件都一直更新緊。

同埋內置字幕因為係畫面既一部分所以係電腦處理嗰陣容易有字幕出現殘影同變形既情況,
所以最好用外置字幕。

殘影呢樣係影格融合(frame blending)方法既缺點黎因為佢將下一個影格變透明令你感覺係影格同影格之間轉換得更順暢,但係動作一大就會好明顯有殘影。

最後係唔支援10bit既片,無論你播8bit定10bit既片抑或用blueskyfrc定SVP,兩者都會先將條片轉做8bit再處理,即使最後輸出即使設定為10bit已經無左本來係顏色上既細節會容易出現色帶既問題。

另外blueskyfrc可能同MPC內置既字幕渲染器有衝突睇片可能會lag,而我用xy-vsfilter或者xysubfilter就搞掂左 link:http://forum.doom9.org/showthread.php?t=168282

另外一系列blueskyfrc唔同顯示卡及版本測試:http://ppkkkp.blogspot.hk/search/label/bluesky%20frame%20rate%20converter

標籤: , ,

5 個意見:

2017年5月5日 清晨7:16 , Blogger MyBlog 提到...

madvr和blueskyfrc可以一起用吗?

 
2017年5月8日 晚上8:46 , Blogger ppkkkp 提到...

可以

 
2018年2月17日 凌晨3:13 , Blogger CanvasZ 提到...

请问EVR和AMD Fluid Motion一起用时,Lav Video Decoder应该怎么设置呢,AFM只支持8Bit输入,如果只勾选RGB32的话,AFM无法工作。是不是只勾选Nv12就行了,还有什么需要注意的吗

 
2018年2月17日 下午3:48 , Blogger ppkkkp 提到...

沒錯暫時只有nv12能正常運作

 
2019年8月11日 下午5:26 , Blogger Grayson 提到...

N卡用唔用到

 

張貼留言

訂閱 張貼留言 [Atom]

<< 首頁