2016年9月30日 星期五

改善MPC-BE畫質教學

之前都出左篇講MPC-HC畫質既教學,今次就講MPC-BE提升畫質既方法,其實所採用既方式係幾乎一樣,不過MPC-BE既解碼器有少許顏色轉換問題需要另裝一個解碼器,所以我都開一篇教學。

亦支援多種檔案格式mp4、mkv、avi、ts等;多種影像壓格式h.264/avc、h.265/hevc、vp9、xvid等;不同音訊格式mp3、aac、flac等,所以支援極多影片或聲音檔案。
在windows上是potplayer或mpc-hc以外的好選擇。

首先安裝lav-filter解碼器,在此下載https://github.com/Nevcairiel/LAVFilters/releases

根據你播放器係32bit定64bit而選擇,而今次只需要video decoder不過裝晒其他同32/64
bit都冇壞,

然後係MPC-BE既外部篩選器度加上lav video decoder,

再double click lav video decoder將output format取消RGB32以外的格式,將轉換成RGB顏色格式的工序由渲染器交到解碼器完成,以達致更高的轉換質素提高畫質。

測試載圖

NV12 鮮紅色閃電地方會有起格既現象

RGB32 鮮紅色閃電地方既起格消失了

係視訊既設定中,將格式由8-bit integer surface轉到32-bit floating point,此舉意義同mpc-hc既全浮點處理係一樣,都可以改善色帶既問題。

測試載圖

8-bit Integer Surfaces 顏色漸層有斷斷續續既現象

32-bit Floating Point Surfaces 顏色漸層過渡順滑左



然後變更畫面大小既選擇都係MPC-BE介紹既文都講過,但係MPC-BE新既beta版增加左lanczos2同lanczos3既算法比bicubic效果比好,所以我都推介大家試吓。

原圖

bicubic 1.0 見到中心圓形邊緣會起格

lanczos3 見到中心圓形邊緣順滑左

標籤:

0 個意見:

張貼留言

訂閱 張貼留言 [Atom]

<< 首頁