2016年10月6日 星期四

少量調整從而提高Kodi畫質

Kodi 官方電腦版本內置的播放器需要係多個平台(OSX、Linux、Windows)都能使用,所以當中對影像既運算和處理比較簡單,但亦可以通過某些設定上既調整而改善到畫質。

Kodi是個有很大潛力的家庭媒體中心軟件,可以播放不同類型(mp4、mkv、avi)的影片;不同格式(mp3、aac、flac)的音訊,亦可以安裝不同附加元件(addon)以方便使用kodi,不同附件有不同功能,有提供影片來源,如電影(exodus)、動畫(2d-gate);也有提供媒體訊息,電影資料(The Movie Database)。
而今次就講解如何設定幾個項目從而少許提高畫質。

Linux/OSX平臺:系統設定既視訊中加速,將渲染模式由自動檢測改用高級著色(GLSL),因為要OpenGL為基礎既渲染器先可以係之後會講既用到Lanczos3或Spline36的更高畫質既算法。

Windows平臺:就所有渲染模式都用得用Lanczos3或Spline36既縮放算法,所以不用太講究。


另外將VDPAU同VAAPI兩個硬體加速方法都取消,因為硬體加速既係比較劣質,但如果你遇到某啲檔案播放時lag就只好開番VDPAU/VAAPI,可能你設備既運算太低或者影片壓縮格式需要性能過多 / 影片解像度太高,種種唔同原因。


之後就開啟影片既視訊設定,就見到視訊縮放方式,將自動(auto)轉換成Lanczos3最佳化(Optimized)或Spline36最佳化(Optimized),呢兩種縮放算法係還原度較高,保留到原來圖像既線條而唔會過份蒙糊。

而我個人推介用Lanczos3最佳化,比較預設既Bilinear會較高質素。

原圖比較可入此連結:http://screenshotcomparison.com/comparison/187071
由720p放大到1080p,滑鼠放係圖上就係lanczos3,滑鼠離開圖上就係bilinear

Bilinear,當中圖像既面部細節較少

Lanczos3最佳化,當中圖像既面部細節較多而且比較清晰


延伸閱讀

標籤:

1 個意見:

2017年2月26日 晚上11:26 , Anonymous 美國黑金 提到...

讚!!

 

張貼留言

訂閱 張貼留言 [Atom]

<< 首頁