2016年6月12日 星期日

Kodi家庭影音中心中文化及連結網絡硬碟教學

Kodi係一款知名既多媒體影音程式 佢開源、多平台、支援多種檔案格式同唔同網絡協定 又有唔同既資料庫黎提供你影片既資訊 例如演員、預告片同海報等,所以寫呢篇教學去教各位點用呢個咁勁既軟件。


官網https://kodi.tv/
下載link:https://kodi.tv/download/
係videohelp度下載都得:http://www.videohelp.com/software/XBMC
android就係playstore度下載apk。
playstore:https://play.google.com/store/apps/details?id=org.xbmc.kodi
ios系統就要先JB安裝Cydia再從Cydia中安裝,步驟可參考以下連結,
http://kodi.wiki/view/HOW-TO:Install_Kodi_for_iOS

首先講下Kodi既前身係Xbmc(Xbox Media center)原本一款Xbox上既第三方軟件
顧名思義就係令Xbox除左打機重可以作為一個媒體中心有播歌、播片 、睇相等等既功能,
所以不少HTPC用家都選用kodi作為播放器,而不用mpc-hc/potplayer此類擴充性較高的播放器。



多平台 雖然Xbmc最初專注在Xbox,但他的潛力衍生Android、Linux、OSX、IOS(要JB)、Windows等平台(重發展左專屬的ubuntu叫kodibuntu又有其他琳琳種種的linux系os如OpenELEC),kodi和VLC player一樣橫掃所有平台,還有不同市面上的android tv box都內置kodi,冇亦可以自行安裝,例如amazon fire tv stick和apple tv甚至raspberry都用到kodi。


龐大的資料庫 - 可以連結網絡上的資料庫把電腦入面的影片分類並提供該影片的資訊,如下圖連預告片、演員等應有的資料一應俱全。



網絡資料共用 佢亦支援唔同既網絡協定等你可以連接到其他同樣支援呢個協定既裝置 連接你網絡上其他裝置 等你任何一個可以用kodi既設備只需要連結到屋企既網絡就可以讀取到你屋企入面其他係內聯網上既裝置(電腦/NAS)或者互聯網既裝置(cloud/FTP) 唔洗再用USB手指將啲片搬黎搬去


簡單介紹就到呢到 之後就我講下點樣撚呢舊野 但其實我都唔係試過好多功能 所以我都係講我識既就算 不過呢樣野一定要講 就係要睇中文就一定要轉字型先 唔係啲中文字會變晒戇框框


首先係主頁system度揀setting 咁就去到下面個page


再去appearanceskin


跟住係fonts度轉airal base

再左邊係international入面既language度揀chinese(traditional)


咁就成功睇到正體中文



網絡資料共用 跟住係講點樣經網絡係你部電腦/NAS/dlna度讀取入面既片/歌


首先係圖片、影片同音樂是但揀一個既檔案


再撳新增影片


之後會開左個視窗叫新增視訊來源 再撳瀏覽


又會開左個瀏覽目錄出黎 然後就有好多唔同方法俾你揀 我會講我用過嗰幾款


 UPnP 裝置 如果你既來源係搵一部windows既機就會見到平時係windows入面嗰幾個媒體櫃 而linux同osx就會搵到唔同名既folder但都係類似既野


首先你要將你想睇既片加入到windows既媒體櫃

係自已電腦既媒體櫃就會見到你啲片

之後去番kodi度撳入去UPnP裝置 再撳你已經將片放入媒體櫃嗰部電腦

然後就搵搵搵返你啲片 之後就可以撳確定



再係係新增視訊來源度撳確定

之後就見到你啲片已經係你kodi度出現



 windows網絡SMB 顧名思義就係windows系統專用既共享資料既方法 但其實其他既系統都可以用到 所以你係android機用kodi都可以經SMB拎到windows電腦入面既資料 呢個方法就比UPnP更少限制 佢可以將成個硬碟分享出去 而UPnP最多只可以將硬碟入面既資料夾分享出去


首先右click你想睇既片既folder 再去共用對象 再揀家用群組

之後就問你共唔共用 就揀共用


之後睇自己電腦既家用群組就見到個folder

跟住番去kodi瀏覽目錄度揀windows網絡(SMB)

跟住搵你部電腦 再搵番你岩岩共用出黎個folder 就撳確定(記住你電腦set左密碼既話佢會要求你打名同密碼)

跟住就見到個folder既路徑

跟住就睇到folder入面既片




 FTP伺服器 呢樣我就無咩深究 我淨係試過一次用外置硬碟插落router度做FTP server 等我可以睇到外置硬碟既片 (但係我手頭冇野去set個FTP server 我講下點搞就算)
首先要去撳新增網絡位置 跟住就有個新視窗

協定度揀FTP 伺服器 然後打你FTP server既ip落去伺服器位址 之後既資料就睇餸食飯 有就打 冇就留空



連接資料庫同整理資料 用網上既資料庫去將你既片scan並分類做電影、電視劇或節目 就係一開始講嗰個功能
 
一般會係上面搵你既檔案嗰陣就會叫你掃描 但係我唔建議 因為成個分類過既資料夾咁scan好易認錯其他 片種(動畫之類)做其他不知明電影 或者可以一套套咁scan 不過多既話就有排scan
 如果你將電影、動畫同電視劇分開到唔同資料夾咁就可以開始scan
 
 首先係主視訊再去檔案

係你想scan既資料夾開個選單出黎 然後再撳設定內容



 跟住就開左個設定內容既視窗 左上角此目錄包含揀你想scan既係電影、電視劇或音樂 然後再係右邊選擇一個站台揀你鐘意既資料庫 下邊內容掃描選項既選擇就自己鐘意
 


 另外係左下角既系統設定根據你揀唔同既資料庫會有唔同既設定
 如果你冇咩搞就直接確定等佢scan


 如果你sync既係電影咁係主介面就會多左個電影既選擇 跟住就見到你堆電影搵好晒海報等你睇

係套戲名度撳keyboard i制就睇到套戲啲資料 - 演員、簡介.....之類

Kodi還可以增加各類元件如自動增加字幕(opensubtitle、shooter、autosub)方便使用,亦有不同媒體來源(exodus),我以後會有文章介紹。

其實kodi我未發掘到很多功能,只是用舊android電話連駁電視在廳看電腦中的影片又或是用電話遙控到電視播放youtube。
但要將android電話當成電視盒使用要一定的步驟,在以下連結的教學再詳細說明,
http://ppkkkp.blogspot.com/2016/06/kodi-android-box.html

同埋kodi因為多平台既關係 所以windows版本都唔係用常見既directshow player所以少機會用其他程式黎改善畫質或者其他體驗(例如我之後講既60fps睇片)

所以如果想係window平台度可以用kodi體驗更高畫質 可以試下kodi DSplayer詳細下link
http://ppkkkp.blogspot.com/2016/07/kodidsplayer.html
希望大家睇完可以share出去。

延伸閱讀

標籤:

4 個意見:

2016年9月4日 上午9:59 , Anonymous 匿名 提到...

多謝!你留意嘅kodi功能係我無乜留意嘅;我亦建議講下Video Plugin 好似SportsDevil, Exodus, Castaway, ICDrama, AZDrama, Icefilms, Stallion-IPTV 甚至Stalker Client等

 
2016年9月11日 下午6:31 , Blogger ppkkkp 提到...

多謝你既回應:) 因為我冇咩睇串流既影片,通常係廳電視度睇電腦入面已經下載既影片,所以我對呢啲串流媒體冇咩認識。

 
2016年12月14日 凌晨1:14 , Blogger Bs 提到...

多謝師兄,學到好多

 
2016年12月26日 清晨6:22 , Blogger ppkkkp 提到...

ヽ(∀゚ )人(゚∀゚)人( ゚∀)人(∀゚ )人(゚∀゚)人( ゚∀)ノ

 

張貼留言

訂閱 張貼留言 [Atom]

<< 首頁