2016年7月8日 星期五

DXVA Checker睇下顯示卡有咩硬體加速方法

DXVA Checker係bluesky frame rate converter既作者既舊作,雖然呢個工具唔係提高畫質為主,但係佢檢測到顯示卡支援邊種硬體加速方法,解決用家對自己硬件既疑惑。

下載網:http://bluesky23.yukishigure.com/en/DXVAChecker.html
或者去videohelp下載:http://www.videohelp.com/software/DXVA-Checker

係上面個網拉到最底紅框既位置下載安裝檔,然後安裝過程就唔多講,極簡單既步驟。

裝左之後就開左佢,就會有下圖既介面。

左邊就會支援邊類型影像格式,右邊就有支援既解像度(因為我用R9-280x其實係架構上已經算舊,所以支援既格式同解像度都較主流顯示卡為少,例如冇HEVC格式同4K解像度)

再講解下左邊既項目,見到主要有H264同MPEG2既影像格式,H264就係現今最常用既影像壓縮格式;MPEG2就係再舊啲既格式,主要用係DVD同電視訊號既影像壓縮格式。


標籤:

0 個意見:

張貼留言

訂閱 張貼留言 [Atom]

<< 首頁