2016年7月8日 星期五

[Kodi] Kodi 17 Alpha 2更新簡介

https://kodi.tv/kodi-v17-krypton-alpha-2/

kodi 17 alpha既第2次更新,今次更新既代號係「氪(krypton)」,而且配圖都將kodi個Logo轉左紅色,相信係呼應緊超人,應該kodi團隊都睇完最新嗰套《蝙蝠俠對超人:正義曙光》而得到既概念。



Kodi是個有很大潛力的家庭媒體中心軟件,可以播放不同類型(mp4、mkv、avi)的影片;不同格式(mp3、aac、flac)的音訊,亦可以安裝不同附加元件(addon)以方便使用kodi,不同附件有不同功能,有提供影片來源,如電影(exodus)、動畫(2d-gate);也有提供媒體訊息,電影資料(The Movie Database)。


名歸正傳,今次更新再次轉介面,電腦介面名為Estuary,手提介面名為Estouchy。兩者係視覺上既差別都比上代細,可見kodi團隊希望盡量整合兩個介面,令到用家更易過渡到令一個介面。
電腦介面

手提介面


改進原有既播放器既渲染部份,增加新既OpenGL既功能如抖動(dithering),用作減低色帶既問題;以及支援3dlut既色彩校準方法。

Android新增支持DTS、DTS-HD、DTS-X、Dolby TrueHD同Dolby ATMOS等,唔同環迴立體聲既音訊格式,不過由ver17開始最低既android版本要求提高到5.0 lollipop,再之後既kodi更可能需要android 6.0 marshmallow先可以運作。不過將android版本要求提高係有原因,因為由ver17轉用Android MediaCodec standards而不再使用AMLogic specific code為主,因為MediaCodec既支援已經比AMLogic比更多,但係AMLogic晶片既用家都唔洗怕,kodi都會一直支援。

其他既重點更新,支援10bit HEVC 硬體加速係intel或NVIDIA所支援既硬件;更新至FFmpeg 3.0改善播放、穩定同安全。

延伸閱讀

標籤:

0 個意見:

張貼留言

訂閱 張貼留言 [Atom]

<< 首頁