2016年7月12日 星期二

[Kodi]幾款必備附加元件

各位裝完kodi試完睇片、聽歌之後都可能會覺得kodi又唔太特別。但係重有幾款程式介紹俾你,雖然都係主流野,但係我覺得有必要講下。
Kodi是個有很大潛力的家庭媒體中心軟件,可以播放不同類型(mp4、mkv、avi)的影片;不同格式(mp3、aac、flac)的音訊,亦可以安裝不同附加元件(addon)以方便使用kodi,不同附件有不同功能,有提供影片來源,如電影(exodus)、動畫(2d-gate);也有提供媒體訊息,電影資料(The Movie Database)。

以下3款都係影片既附加元件,喺附加元件入面撳取得更多就可以安裝。

Youtube
呢個唔洗講就無人不曉,但係kodi上就可以用電話之類既設備將電話既youtube同kodi既youtube同步,將電話搜尋到既影片串流到kodi上,加上你kodi既設備連接到電視,咁就可以係電視上睇到youtube。

Twitch
其實呢個算唔算必備我都諗左好耐,因為twitch只係個實況打機既平台,但係我見越黎越多人用twitch黎做電台,同時實況打機既娛樂亦都日驟豐富,所以我覺得twitch係必備。

iTunes Podcast
而家唔少做開電台既傳媒人已經轉戰網台,而且唔少網台都會設置自己既podcast頻度,方便唔少用手提裝置既用家。

另外程式既附加元件都有所推介,安裝方法亦同上面一樣。

Transmission
呢個只係連結去transmission既網頁介面既工具,你仍需要係主機度安裝transmission再開啟佢網頁介面既功能,不過就對用HTPC同TV BOX既用家好有用處,唔洗成日再開閂kodi。

其實kodi重有好多addon,有啲可以串流到電視劇同戲,不過呢類我個人覺得有啲踩界,所以就大家自行發掘。

延伸閱讀

標籤:

0 個意見:

張貼留言

訂閱 張貼留言 [Atom]

<< 首頁