2017年11月18日 星期六

sk-live手動啟用flash教學





最近發現chrome係唔知邊個版本預設唔行flash(好似係),而正常去有flash既網會問你行唔行flash,但係去sk-live就唔知點解冇問,我都唔深究原因,快快趣講點解決呢個問題。

chrome既方法就撳網址欄個感嘆號,然後就會彈左一堆選項,喺Flash度揀「永遠允許在這個網站執行」,然後F5正常就睇到VL/rtmp台。

不過firefox比chrome更早之前已經預設唔行Flash,但係我用firefox上sk-live係會自動問用唔用flash,但都講吓喺firefox點啟用flash。

firefox既做法都差唔多,不過係撳網址欄好似積木既圖案,然後會問你準唔準許用flash,Allow Now就係而家準用一次,Allow and Remember就係以後都會準用flash。



標籤:

0 個意見:

張貼留言

訂閱 張貼留言 [Atom]

<< 首頁